Garanciális ügyintézés
Egy garanciális ügyintézés nem minden esetben megy olajozottan. Ki az, aki nem találkozott még a bürokrácia útvesztőjével, ha egy eszköze meghibásodott, és igényelte a garanciális javítást. Sok esetben nem tudod mit kell mondani, vagy esetleg próbálják a te hibádnak feltüntetni azt.
A PC Panda leveszi a válladról ezt a terhet! Lebonyolítjuk helyetted az ügymenetet, közben folyamatosan tartjuk veled a kapcsolatot, és informálunk a fejleményekről.
Szakemberként már rengeteg garanciális ügyben részt vettük, és tudjuk mit és hogyan kell kommunikálni a gyártó felé, hogy te a lehető legrövidebb idő alatt újra kezedbe vehesd az eszközöd.
Mi történik, ha felkeresel minket a problémáddal?
- Bevizsgáljuk a géped, hogy meggyőződjünk a problémáról.
- Igény esetén adataidról biztonsági mentést készítünk (ajánlott).
- Bejelentjük a problémát a gyári szakszervíznek, nyomon követjük a javítást és értesítünk a fejleményekről.
- A javítás után leteszteljük, hogy a géped szakszerűen lett-e szervizelve.
- Visszaállítjuk az adataidat, és már viheted is!